3T-Treningssenter » Gruppetrening
Gå til innhold Gå til hovedmeny Gå til undermeny

Gruppetrening

Er du glad i å trene i gruppe, så kan vi glede deg med at på 3T finner du gruppetrening som passer alle: Ung, gammel, mann, dame, ungdommer og seniorer, trente og nybegynnere. Du kan velge mellom spinn, aerobic i flere varianter, step, styrke- og kondisjonstimer som Tabata, funksjonelle timer og teknikktimer rettet mot løping. Dansetimer, Body&Mind-timer, trening i vann og tilrettelagte timer for seniorer.

Vi har også egne gruppetimer tilrettelagt for at nybakte mødre kan sammen med den lille.

 

 

Det skjer mye med folk når de er aktive.
Det skjer enda mer når folk er aktive sammen!

 

3T har stort fokus på at du skal få kvalitet og gode treningsopplevelser hos oss, og vektlegger treningsglede og effekt på lik linje. Alle timer har en oppvarming, kondisjonsdel og uttøyning, med unntak av 20 og 30 minutters timer. Her bør du være varm når du starter.

 

Tallet 20, 30, 45, 60, 75 osv. refererer til lengde på timen i minutter.
Gruppetimer i sal: A, B og C referer til koordinasjonsnivå på timen.

 

A = Enkle, basisøvelser og trinn.
B = Middels krevende øvelser, kombinerer både lette og videregående trinn.
C = Utfordrende trinn for viderekomne og erfarne.

 

Timer uten bokstav krever ikke mye koordinasjon, men kan være krevende kondisjonsmessig. (Pulstimer, Vann, Tabata, Olympia, Functional Moves er eksempler på slike timer)

Spinntimer: Spinn A45 er den snilleste timen vår. I tillegg til en behagelig treningsøkt, får du nøye introduksjon med tanke på sykkelens innstillinger og sykkelteknikk. Spinn 45, 60, 75 og 90 refererer til lengden på timen og kjøres med varierende løypeprofiler og fokus.

 

&Core = Timen har en avsluttende styrkedel på mage og rygg.

 

Del på