3T-Treningssenter » Info om åpning 15. juni
Gå til innhold Gå til hovedmeny Gå til undermeny
Du er inne i undermenyen

Info om åpning 15. juni

Her finner du utfyllende informasjon om gjenåpning av våre 3T-senter 15.juni.

Informasjon oppdatert 8. juni kl. 14:00

 

Ingen medlemmer betaler for perioden vi har hatt stengt, mellom 13. mars og 14. juni! Alle stengte dager kompenseres i kroner ved å redusere eller stoppe fremtidige medlemsavgifter, slik at du ikke har noen utgifter på ditt 3T-medlemskap i perioden vi har blitt pålagt å holde våre senter stengt.

Har du verdikort med holdbarhetsdato eller medlemskap med kontantavtale vil selvfølgelig disse også forlenges med like mange dager som vi har hatt stengt når vi endelig kan åpne våre senter igjen.

 

 

På 3T betales medlemskapet forskuddsvis. Trekket går den 20. i hver måned for påfølgende måned. Oversikt over kompensasjon fra 12. mars til og med 14. juni vil se slik ut for medlemmer som har betalt alle sine faktura:

 

  • 20/2: normal betaling for mars. 3T holder stengt fra 13. mars. Medlemmet mottar ½ mnd når vi åpner igjen*
  • 20/3: normal betaling for april. Medlemmer mottar en hel måned gratis trening når vi åpner igjen.*
  • 20/4: Ingen medlemsavgift for mai trekkes.
  • 20/5: Ingen medlemsavgift for juni trekkes. 3T åpner 15. juni.
  • 20/6: Ingen medlemsavgift for juli trekkes.*  Medlemmer har nå fått kompensasjon for halv måned i mars og hel måned i april.
  • 20/7: Medlemsavgift for august trekkes.

 

 

Har du ikke mottatt e-post fra oss i det siste?
Har vi korrekt kontaktinformasjon på deg? Logg deg inn på Min Side her på 3t.no og sjekk at du har oppdatert kontaktinformasjonen din. Dersom du ikke husker hvilken e-post som er lagt inn hos oss, eller får logget deg inn, send en mail til 3t@3t.no så hjelper vi deg. Vi anbefaler at alle haker av for å kunne motta kommunikasjon på email inne på Min Side her på 3T.no, nå som situasjonen er ekstraordinær, slik at alle får oppdatert og relevant informasjon om senterstenging og ditt medlemskap.

 

Vi ber om forståelse for at det nå er stor pågang på kundeservice, og at det vil ta litt lengre tid å få svar på henvendelser. Vi har samlet de mest stilte spørsmålene under her, som forhåpentligvis gir deg noen svar.

 

Hvordan skal 3T kompensere for den perioden sentrene er stengt?

Du ble ikke trukket for medlemsavgift 20. april, og det vil ikke bli gjennomført trekk av medlemsavgift 20. mai. Alle stengte dager kompenseres i kroner ved å redusere eller stoppe fremtidige medlemsavgifter.

 

Kan jeg fryse medlemskapet mitt under pandemien?

Dersom du ønsker å fryse medlemskapet ditt er vi behjelpelige med det. Ta kontakt med ditt senter for å komme i kontakt med en som kan hjelpe deg.

 

Kan jeg si opp medlemskapet mitt?

Vi oppfordrer alle våre medlemmer til å ikke forhaste en eventuell oppsigelse av medlemskapet. Du vil heller få en kompensasjon i form av gratis trening i tilsvarende periode når vi åpner igjen.

 

Kan jeg avslutte medlemskapet i bindetid?

Du kan ikke avslutte medlemskapet dersom du er i bindetid. Du vil heller motta tilsvarende periode med gratis trening når bindetiden er utløpt.

 

Kan jeg angre oppsigelsen min?

Vi har utvidet angre-fristen på oppsigelse. Dersom du har sagt opp i mars eller senere kan du kontakte oss for å angre oppsigelsen før 1. august, og da gjenoppta medlemskapet slik det var før du sa opp.

 

Hva skjer dersom jeg blir syk?

Dersom du er syk fryser vi medlemskapet ditt så lenge det er behov for det. Dette gjelder uansett hvilken sykdom du rammes av. Det må da foreligge en dokumentasjon fra lege, hvor det spesifiseres hvor lenge du ikke kan trene.

 

Hva skjer med gyldighetsdatoen på mitt verdikort?
Alle verdikort (PT-klippekort, gavekort, klippekort på behandling osv) med en gyldighetsdato utvides med tilsvarende periode som vi holder stengt.

 

Vil jeg få kompensasjon om mitt medlemskap er i bindingstid, og vil bindingstiden min bli forlenget?

Alle medlemskap vil få kompensasjon, uavhengig av bindetiden eller ikke. Bindingstiden din vil ikke bli forlenget av kompensasjonen som blir gitt.

 

Jeg har kontantmedlemskap i perioden 3T har holdt stengt, hvordan vil jeg få kompensasjon?

Alle bedrift og kontantavtaler vil automatisk blir forlenget med tilsvarende periode som var betalt hvor vi holdt stengt. Ta kontakt på 3t@3t.no dersom du er usikker på når din avtale går ut.

 

Vil jeg få tilgang til alle fasilitetene som før?

Med unntak av barnepass, så vil du ha tilgang til alle fasiliteter som før.

 

Må jeg betale for ute-medlemskap og hjemmetrening nå som sentrene er åpne?

Dette er inkludert i alle aktive medlemskap, og man trenger ikke å betale ekstra for dette. Det er ikke inkludert dersom man har fryst medlemskapet sitt.

 

Jeg har fryst medlemskapet mitt, men vil åpne dette slik at jeg kan trene. Hva gjør jeg?

Dersom din frys har passert, så vil medlemskapet ditt automatisk startes igjen. Dersom din frys fortsatt er aktiv, kan du ta direkte kontakt med senteret for å få åpnet dette. Tilstreb å send e-post til ditt senter («dittsenter.resepsjon@3t.no» – eks. «rosten.resepsjon@3t.no«), fremfor å gjøre dette fysisk i resepsjonen. Dersom din sak ikke kan vente, så kan også henvendelser behandler direkte i resepsjonen i betjent resepsjonstid.

 

Har du flere spørsmål anbefaler vi at du retter disse direkte til ditt 3T-senter:

 

 

 

Se egen side for andre ofte stilte spørsmål