3T-Treningssenter » Booking i treningssalen
Gå til innhold Gå til hovedmeny Gå til undermeny
Du er inne i undermenyen

Booking i treningssalen

 

For å sikre god plass på trening må du booke tid i treningssal på alle våre senter. Dette betyr at du må booke tid i treningssalen for å kunne trene. Booking gjøres via 3T-appen eller våre bookingsider her på 3t.no. 

En booking gir 60 minutter tilgang til treningssalen. Vi tilbyr to puljer per time, som gjør det mulig å booke oppstart enten hver hele eller halve time. Du kan starte treningen når du vil innenfor puljens tidspunkt, men du må avslutte når det har gått 60 minutter fra puljens start. Tid du bruker i garderobe, resepsjon eller på gruppetrening regnes ikke med i disse 60 minuttene. Vi oppfordrer deg likevel til å ikke bruke unødvendig lang tid på våre senter.

 

Eksempel: En booking kl. 18:00 gir tilgang i treningssalen mellom kl. 18:00 – 19:00. Du kan starte trening når du vil mellom dette tidsrommet. f,eks. 18:20, men du må avslutte kl. 19:00. 

 

Bookingregler for treningssal

  • Du kan ha 1 forhåndsbooket time på 1 dag. Om du ikke blir ferdig med treningen din på 60 min kan du, dersom det er ledig,  booke en ny time via bookingstasjon i resepsjon. (NB, dette går kun via bookingstasjon.)
  • Du kan ha 5 forhåndsbookede trening til enhver tid.
  • Du kan booke 7 dager frem i tid.
  • Det er ikke tillatt å oppholde seg i treningssalen uten å ha en gyldig booking.
  • Avbooking må skje 2 timer før puljens start.
  • Booking gjelder 60 minutters trening i treningssalen. (Tid du bruker andre steder på senteret inkluderes ikke.)
  • Du kan sette deg på venteliste dersom det er fullt. Ventelisten er aktiv inntil 2 timer før puljens start.
  • NB! Booking i treningssal påvirker ikke booking av gruppetrening. Dette kommer i tillegg.

 

For å kunne booke timer må man være innlogget på 3t.no eller i 3T-appen. 

 

Du logger inn med emailen du er registrert med som brukernavn, og fødselsdato ddmmåå som passord. Passord kan endres under Innstillinger på Min side. Husker du ikke hvilken email du er registrert med kan du ta kontakt med ditt 3T-senter for hjelp.

 

Slik booker du plass i treningssalen via 3T.no

  1. Gå inn på 3t.no/timeplan eller gå til 3t.no og velg Booking i toppmenyen og velg Treningssal.
  2. Velg senter og tidsperiode på bookingsiden.
  3. Se oversikt over ledige økter og velg book timen.
  4. Om du ikke er logget inn på 3t.no vil du få opp egen boks for innlogging før booking kan gjennomføres.
    (Du logger inn med emailen du er registrert med som brukernavn, og fødselsdato ddmmåå som passord. Passord kan endres under Innstillinger på Min side. Husker du ikke hvilken email du er registrert med kan du ta kontakt med ditt 3T-senter for hjelp.)

 

Slik booker du plass i treningssalen via 3T-appen

  1. Last ned 3T-appen til din mobil eller nettbrett.
    Link til Google Play
    Link til Appstore
  2. Åpne appen og velg Group activities i menyen øverst til venstre.
  3. Trykk på filtermenyen øverst til høyre og søk opp Treningssal 60. Du kan også filtrere på 3T-senter på samme side. Når du har valgt ferdig trykker du på knappen merket Filter nederst på siden.
  4. Du vil nå se oversikt over ledige timer og hvor mange plasser som er ledige i hver økt.
  5. Finn en økt du vil booke og trykk på knapp merket med en pluss og velg Book på pop-opp vinduet.
  6. Er du ikke innlogget vil du få opp et vindu for å logge inn før du kan gjennomføre bookingen.
    (Du logger inn med emailen du er registrert med som brukernavn, og fødselsdato ddmmåå som passord. Passord kan endres under Innstillinger på Min side. Husker du ikke hvilken email du er registrert med kan du ta kontakt med ditt 3T-senter for hjelp.)

 

 

 

 

Nasjonale retningslinjer krever at det må være 2 meter mellom alle som trener, og dette er et kriterium for å kunne ha åpne treningssenter. Dette betyr at vi har mindre kapasitet i treningssalen, og må fordele treningen mer blant våre medlemmer. For å unngå at man ikke får plass er det nå innført booking slik at man kan planlegge treningen og sikre seg plass. Det er viktig at du tar hensyn på trening, og ikke beveger deg i områder der det allerede er stor pågang. Les mer om smittevern på 3T på egen side.