3T-Treningssenter » Nybakt mamma
Gå til innhold Gå til hovedmeny Gå til undermeny

Nybakt mamma

Vi kan tilby mange gruppetimer for deg som er nybakt mamma. Her får du en kjempefin treningsøkt, og samtidig en koselig stund sammen med barnet ditt. På disse timene fokuseres det på opptrening etter svangerskap og fødsel, og vi bruker flere øvelser hvor du kan trene sammen med baby. Trening bør ikke settes i gang før det har gått 6 uker etter fødsel, og barna kan delta fra de er 6 uker gamle til de begynner å krype.

 

Mamma&Mini Step

En herlig time med både kondisjon og styrke! Vi jobber med kondisjonsintervaller på steppen, og kjører aktive pauser med styrketrening tilpasset en nybakt mamma. Timens intensitet kan enkelt tilpasses slik man ønsker, og timen har et enkelt koordinasjonsnivå.

 

Mamma&Mini Styrke

En styrketime tilpasset nybakte mødre! Her gjør vi styrkeøvelser både med og uten baby, og fokuserer spesielt på opptrening etter svangerskap og fødsel.

 

Mamma&Mini Tabata

Her jobber vi med styrke- og kondisjonsøvelser i intervaller på 20/10 sekunder. Effektivt og gøy, og timen kan enkelt tilpasses ønsket intensitetsnivå.

 

Mamma&Mini Yoga

En yogatime der mamma og baby gjør øvelser sammen. Vi fokuserer på opptrening av bekkenbunn, og vektlegger øvelser som er spesielt gode for kroppen etter svangerskap og fødsel. Krever ingen tidligere yogaerfaring.

 

Se oversikt over våre Mamma&Mini-timer her

 

 

Ønsker du et mer tilpasset treningsopplegg, anbefaler vi en skreddersydd treningsplan av personlig trener! Se oversikt over 3Ts personlige trenere her